Հրանտ Մաթեւոսյան «Հացը» երկրորդ մաս

  • Մի քիչ դժվար էր ուտվում, որովհետև ես չէի գնացել խոզերը փնտրելու, բայց ես ուտում էի: …Նրա մաքուր հայելու մեջ ես տեսա իմ կուշտ ու հիմար դեմքը, բայց շատ էի ծարավ, կռացա ջուր խմելու: — Այս տողերից կարելի եզրակացնել, որ տղան՝ (ընտրիր մեկ կամ ավելի տարբերակ, հիմնավորիր)

ա) միամիտ էր

բ) եսասեր էր

գ) թուլամորթ էր

դ) անկուշտ էր

ե) անպատասխանատու էր

զ) վախկոտ էր

է) խելացի էր

Իմ կարծիքով նա անկուշտ էր, որովհետև նա կերավ, խմեց և իբր ման եկավ խոզերի և ետ գնաց տուն: Իսկ իր հայրը գնաց խոզերի ետևից, միայն իր տղային անհարմարությւոն չպատճառեր:

  • — Դու գիրքդ կարդա — այս արտահայտությունը օգտակա՞ր խոսք է, թե վնասակար. ինչու՞:

Գիրք կարդալը շատ օգտակար է, բայց այս դեպքում ավելի շատ առհամարական է, նրա հայրը ուզում էր ասել, որ դու գիրքդ կարդա քեզ հանկարծ նեղությւոն չտաս, ես կգնամ այս մթին, ցրտին և խոզերին կգտնեմ:

  • Ինչու՞ է պատմվածքի վերնագիրը «Հացը»:

Պատմվածքի վերնագիրը «Հացը» էր, որովհետև այս պատմվածքի միջի տղան իրեն շատ ալարկոտ, անգնահատող և եսասեր էր: Բայց վերջում նա հասկացավ, որ նա առժանի չէ ուտեղ անգամ մի կտոր հաց և որպես իրեն պատիժ առանց մի կտոր հաց ուտելու նա քնեց:

  • Ստեղծագործական աշխատանք. թեմա՝ Ես արժանի եմ իմ ընտանիքին, ընտանիքս էլ՝ ինձ:

 

Оставьте комментарий